Mochride - mitt hjärtas röst

Alla inlägg under april 2011

Av mochride - 26 april 2011 22:51

Barn som skrattar är helt underbara. Jag älskar att höra skrattande barn. Speciellt mitt eget. Jag mår aldrig så bra som när hon skrattar. I kväll har hon skrattat extra nycket för hon har varit lite lagom trött när vi busat och man har nästan bara behövt titta på henne så har hon skrattat. Känslorna som kommer när hon skrattar går inte att beskriva. Jag mår så bra och den kärlek jag känner för henne blir extra stark just då. När hon skrattar glömmer jag allt annat.


 

Av mochride - 26 april 2011 18:12

Ja, då får jag väl säga välkommen till både nya och gamla läsare.

Kände att det var dags att förnya sig lite så jag har nu startat den här bloggen och låter min gamla vila. Men bloggnamnet fick följa med. Jag har fastnat för det och tycker att det passar både mig och bloggen bra. Det är ju mina tankar och funderingar jag skriver om så då passar det ju med "mitt hjärtas röst". Lite filosofiskt och bra, visst? :)

Här kan ni läsa om min vardag med min familj, om böcker och filmer, lite handarbete med mera. Jag hoppas att ni gillar det jag skriver och att ni kommer tilbaka för att både läsa och kommentera.

Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen

 

 

Välkommen!

Jag som skriver den här bloggen är en nyutbildad bibliotekarie med författardrömmar. jag skriver om min väg till att bli författare och tipsar även om böcker jag läst.

 

Här kan du också följa min vardag med familjen, läsa om filmer jag sett och tankar om saker och ting. Jag hoppas att du gillar det du hittar här.

 

Texterna som finns i headern eller inläggen är mina och får inte kopieras.

Följ mig!

bloglovin Mochride - mitt hjärtas röst

Letar du något?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag gillar

RSS

Länkar

Ovido - Quiz & Flashcards