Mochride - mitt hjärtas röst

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Vaaarmt!

Av mochride - 30 juni 2011 18:52

Jag höll på att avlida av värmen på förrmidagen. Det var så varmt och jobbigt. jag mådde illa av värmen och fick inte alls i mig så mycket vätska som jag egentligen behövde. Jag blev väldigt värme känslig när jag var gravid och märker att det håller i sig fortfarande. Så det är jobbigt när det är så här varmt.


Efter lunch gick det bättre. Då hade jag fått komma undan solen och värmen lite och kände mig lite piggare. Det var lite svalare där vi städade också eftersom solen inte låg på de rummen då.


De senaste dagarna har jag verkligen längtat efter en svalkande pool, en iskall coca cola och något gott och salt att äta. Sånt som behövs i sommarvärmen. Det känns lite dumt att klaga, för egentligen är det ju sånt här väder jag vill. Kanske inte riktigt så varmt som det är nu, men ändå. Det ska tydligen regna i helgen, och det skulle vara ganksa bra om det gör det, men då kommer man ju ändå vilja ha sol och värme igen.

 
 
Johanna

Johanna

30 juni 2011 20:21

En svalkande pool hade inte varit fel :)

tror semestern kommer bli underbar :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Stina

Stina

30 juni 2011 21:01

Tipsar om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och 10 till ska ner under sommaren. Lagt upp ett motions och träningsschema nu som jag ska följa och hoppas på finfina resultat!! Följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt nu lite smalare liv! <3 xoxo // Stina

http://guchie.blogg.se

 
Emmy - Ymes

Emmy - Ymes

30 juni 2011 21:03

Hejhej! va kul att du har så stora drömmar om att bli författare :) det är nog ett väldigt roligt jobb :)

Just nu har jag en utlottning på min blogg och det hade varit kul om du ville delta
Du kan vinna ett jätte fint smycke och det är helt gratis att vara med :)
det är heller inte så ansträngande att vara med!
:)

http://ymes.blogg.se/2011/june/utlottning-nr-1.html

http://www.ymes.blogg.se

 
Fnulan

Fnulan

30 juni 2011 22:14

Man blir aldrig nöjd eller hur=) Jag vill verkligen ha en pool jag med!!!

http://www.fnulan.se

 
Johanna

Johanna

30 juni 2011 23:33

ja gör det, hela serien är kanon :) så dem rekommenderar jag, fats jag bara läst 3.... :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

1 juli 2011 19:57

Sv: Halloj :) Ja men detsamma, inte sett någon ännu heller. Eller en till har jag råkat på men annars har det vart dåligt om Skelleftefolk :P

http://haltbananskal.bloggplatsen.se

 
Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Elin Gabriella - Mops & chihuahua

1 juli 2011 20:30

Jag brukar älska värmen men just nu mår jag nästan också lite illa.. Kanske lika bra med kallfront :)

Ha en fin kväll! Kram ♥

http://elingabriella.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mochride - 3 januari 2012 12:56

Jag kände att jag vuxit ifrån den bloggen nu och att det är dags att gå vidare. Det blir en ny blogg med ett helt nytt bloggnamn. Jag kommer fortsätta skriva om samma som jag gjort i den här bloggen, men har skaffat mig en egen domän och bytt till wo...

Av mochride - 2 januari 2012 19:30

Jag har blivit utmanad av LifeofJohanna   1. vad gjorde du för tio år sedan? Jag gick sista året på gymnasiet och fick därefter  mitt första riktiga jobb   2. Vad gjorde du för ett år sedan? Jag gick sista terminen på min utbildning och s...

Av mochride - 1 januari 2012 12:35

Vi hade en trevlig kväll igår, åt god mat, pratade och spelade lite spel. Jag vann i båda spelen, jag som typ aldrig vinner näsr jag spelar mot K. Vi var väldigt trötta mot slutet så en del som egentligen inte var roligt blev jätteroligt. Och så blev...

Av mochride - 31 december 2011 11:27

 

Av mochride - 30 december 2011 13:36

Jag tog med mig hunden när jag gick till syrran igår kväll för att se film. Han busade lite med hennes hund en stund innan han blev lite trött och la sig för att vila, i en den andra hundens bädd. Han somnade fort och låg i den där bädden hela kvälle...

Om bloggen

 

 

Välkommen!

Jag som skriver den här bloggen är en nyutbildad bibliotekarie med författardrömmar. jag skriver om min väg till att bli författare och tipsar även om böcker jag läst.

 

Här kan du också följa min vardag med familjen, läsa om filmer jag sett och tankar om saker och ting. Jag hoppas att du gillar det du hittar här.

 

Texterna som finns i headern eller inläggen är mina och får inte kopieras.

Följ mig!

bloglovin Mochride - mitt hjärtas röst

Letar du något?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag gillar

RSS

Länkar

Skapa flashcards