Mochride - mitt hjärtas röst

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Måndag

Av mochride - 25 juli 2011 19:15

Måndagar brukar vara den jobbigaste dagen på veckan eftersom man är lite seg efter helgen och har hela veckan framför sig. Jag har varit lite trött idag också, men det har ändå gått bra.


Och det bästa är att vi klarat oss från regnet. Det har sett ut som det ska bli regn hela dagen. Det har blåst ganska mycket idag, och molen har legat gråa över hela himlen, för att en stund senare släppa fram solen. Sen har det blivit grått och molnigt igen.


Solen skymtar fram nu, men jag tror fortfarande på regn. Och kan det hålla sig till att regna under natten gör det inget. Då blir det en härlig luft imorgonbitti, om det inte regnar då alltså. För min del får det gärna regna lite då och då bara man inte behöver vara ute i det så mycket.


 

 

 
 
josse

josse

25 juli 2011 23:34

ja.. det finaste man har sätter man på bordet.. haha :)

http://bloppisjosse.blogg.se

 
Daniel

Daniel

26 juli 2011 00:41

sv: han har ju skrivit massor av böcker så det är svårt att peka ut ngn särskild men När månen skiner tilltalar min fantasi...

http://rymdtomten.blogg.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

26 juli 2011 01:14

Har ni också fått stora regnmängder i helgen? Det hade kommit massor, på kort tid, här i Östergätland. Men i dag klarade vi oss.
Tackar så mycket! Jag är helt häpen själv.
=)

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

26 juli 2011 11:54

Tycker absolut du skall se den! Den är rikigt rolig :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

26 juli 2011 14:10

okej, i vår familj har vi alltid ätit middag mitt på dagen och kvällsmat på kvällen :)

Ja, jag är mkt glad, när jag fick höra hur bötern såg ut för det lagbrottet jag gjorde

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

26 juli 2011 16:57

Jupp, blir bara en snabb sväng in på ullared, någon timme, annars brukar jag gå där en hel dag :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mochride - 3 januari 2012 12:56

Jag kände att jag vuxit ifrån den bloggen nu och att det är dags att gå vidare. Det blir en ny blogg med ett helt nytt bloggnamn. Jag kommer fortsätta skriva om samma som jag gjort i den här bloggen, men har skaffat mig en egen domän och bytt till wo...

Av mochride - 2 januari 2012 19:30

Jag har blivit utmanad av LifeofJohanna   1. vad gjorde du för tio år sedan? Jag gick sista året på gymnasiet och fick därefter  mitt första riktiga jobb   2. Vad gjorde du för ett år sedan? Jag gick sista terminen på min utbildning och s...

Av mochride - 1 januari 2012 12:35

Vi hade en trevlig kväll igår, åt god mat, pratade och spelade lite spel. Jag vann i båda spelen, jag som typ aldrig vinner näsr jag spelar mot K. Vi var väldigt trötta mot slutet så en del som egentligen inte var roligt blev jätteroligt. Och så blev...

Av mochride - 31 december 2011 11:27

 

Av mochride - 30 december 2011 13:36

Jag tog med mig hunden när jag gick till syrran igår kväll för att se film. Han busade lite med hennes hund en stund innan han blev lite trött och la sig för att vila, i en den andra hundens bädd. Han somnade fort och låg i den där bädden hela kvälle...

Om bloggen

 

 

Välkommen!

Jag som skriver den här bloggen är en nyutbildad bibliotekarie med författardrömmar. jag skriver om min väg till att bli författare och tipsar även om böcker jag läst.

 

Här kan du också följa min vardag med familjen, läsa om filmer jag sett och tankar om saker och ting. Jag hoppas att du gillar det du hittar här.

 

Texterna som finns i headern eller inläggen är mina och får inte kopieras.

Följ mig!

bloglovin Mochride - mitt hjärtas röst

Letar du något?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag gillar

RSS

Länkar

Skapa flashcards