Mochride - mitt hjärtas röst

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Ett litet smakprov

Av mochride - 4 augusti 2011 20:55

Här kommer smakpprovet från min bok som jag lovade er. Det är som sagt väldigt jobbigt att lämna ifrån sig en text så här, och jag vet inte riktigt hur jag känner just nu. Lite läskigt är det. Det är bara ett stycke utan sammanhang för er, men jag hoppas ändå att ni gillar det. Så kommentera mycket nu, så kanske jag vågar låta er läsa lite mer.



    

  

 
 
Ingen bild

dragonia

4 augusti 2011 22:21

Hej!

Reagerade direkt på att du byter perspektivperson mitt i och då blev texten svårläst och förvirrande!

mochride

5 augusti 2011 11:31

Jo, jag känner själv att det inte bli riktigt bra där så jag ska försöka ändra på det.

 
Ingen bild

Lola

4 augusti 2011 22:45

Det blir säkert bra!
Det är som du sa rätt svårt att få nåt sammanhang, och därmed också svårt att uttala sig öht om texten.
Du kanske kan skriva ihop ett litet sammandrag om vad boken handlar om så är det lättare att ge kommentarer.

mochride

5 augusti 2011 11:45

Jag förstår att det är lite vårt att tycka nåt om texten när det är så lite text och som sagt utan sammanhang, men än så länge vågar jag inte dela med mig av så mycket mer än det här. Men troligtvis kommer ni få läsa lite mer och då kanske jag även berättar vad den handlar om.

 
e S o h

e S o h

4 augusti 2011 23:06

sv: det lät fint :)
ska tatuera if love is a labor, i'll slave til the end på ryggen ungefär axel till axel

http://esohlbeerg.blogg.se

 
Terese

Terese

4 augusti 2011 23:56

sv: De var dom också! Urläckra!

http://thisismylifebiiatches.blogg.se

 
moa

moa

5 augusti 2011 01:03

För det första: Tummen upp! Jag skulle vilja läsa mera! :)

Och för det andra: Vad kul att du vill läsa min roman! :) Om du skickar din hotmail, så kan jag skicka ett word-dokument imorgon, där den ligger på! :)

http://www.moathemoses.blogg.se

 
Tilda

Tilda

5 augusti 2011 11:23

Det låter bra. Man blir nyfiken på vad den handlar om och det är väl positivt?
Är den antagen av ett förlag? Eller du ska prova att skicka in den?

Jag drömmer också om att bli författare.

http://www.sweetcolorful.blogspot.com

 
Ingen bild

Erika(jyringen)

5 augusti 2011 12:34

låter sännande :)

sv.ja tyvärr så säger hela min kropp från just nu att bloggen inte är ngt jag har tid med eller överhuvudtaget orkar...ska försöka komma lite "ovanpå" och sen får vi se om jag dyker upp igen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mochride - 3 januari 2012 12:56

Jag kände att jag vuxit ifrån den bloggen nu och att det är dags att gå vidare. Det blir en ny blogg med ett helt nytt bloggnamn. Jag kommer fortsätta skriva om samma som jag gjort i den här bloggen, men har skaffat mig en egen domän och bytt till wo...

Av mochride - 2 januari 2012 19:30

Jag har blivit utmanad av LifeofJohanna   1. vad gjorde du för tio år sedan? Jag gick sista året på gymnasiet och fick därefter  mitt första riktiga jobb   2. Vad gjorde du för ett år sedan? Jag gick sista terminen på min utbildning och s...

Av mochride - 1 januari 2012 12:35

Vi hade en trevlig kväll igår, åt god mat, pratade och spelade lite spel. Jag vann i båda spelen, jag som typ aldrig vinner näsr jag spelar mot K. Vi var väldigt trötta mot slutet så en del som egentligen inte var roligt blev jätteroligt. Och så blev...

Av mochride - 31 december 2011 11:27

 

Av mochride - 30 december 2011 13:36

Jag tog med mig hunden när jag gick till syrran igår kväll för att se film. Han busade lite med hennes hund en stund innan han blev lite trött och la sig för att vila, i en den andra hundens bädd. Han somnade fort och låg i den där bädden hela kvälle...

Om bloggen

 

 

Välkommen!

Jag som skriver den här bloggen är en nyutbildad bibliotekarie med författardrömmar. jag skriver om min väg till att bli författare och tipsar även om böcker jag läst.

 

Här kan du också följa min vardag med familjen, läsa om filmer jag sett och tankar om saker och ting. Jag hoppas att du gillar det du hittar här.

 

Texterna som finns i headern eller inläggen är mina och får inte kopieras.

Följ mig!

bloglovin Mochride - mitt hjärtas röst

Letar du något?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag gillar

RSS

Länkar

Ovido - Quiz & Flashcards