Mochride - mitt hjärtas röst

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Utmaning

Av mochride - 2 januari 2012 19:30

Jag har blivit utmanad av LifeofJohanna


1. vad gjorde du för tio år sedan?

Jag gick sista året på gymnasiet och fick därefter  mitt första riktiga jobb


2. Vad gjorde du för ett år sedan?

Jag gick sista terminen på min utbildning och skrev uppsats


3. Fem snacks du gillar?

Choklad

Chips (sourcream och onion)

Popcorn

Ostkrokar

Naturgodis


4. Fem sånger du kan hela texten till?

Bä bä vita lamm

Lilla snigel

Små grodorna

Har du sett min lilla katt

En sockerbagare


5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?

Betala studielånen

betala föräldrarnas huslån

Köpa hus

Köpa bil

Starta eget företag


6. Fem dåliga vanor

Att jag jagar upp mig för småsaker

Går ofta händelserna i förväg

Sitter för mycket vid datorn

Äter lite för mycket skräpmat

Har lätt för att skrika när jag blir upprörd


7. Fem saker du gillar att göra?

Busa med dottern

Läsa böcker

Skriva

Se på film

Drömma om framtiden


8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa ?

String

Kortkort kjol

Päls

Skor med jättehöga klackar


9. Fem favoritleksaker?

Datorn

Mobilen

Kameran

Böcker

papper och penna


10. Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:

Fnulan

Moathemoses

Nett

Zoofie

Mizca

Andie

Elin Gabriella

Kim

Deccati

Träumerin



 
 
Hanna

Hanna

2 januari 2012 22:38

Kul utmaning!

http://hannafialotta.blogg.se

 
moa

moa

3 januari 2012 12:26

Svar: Tusen tack för din peppande kommentar, det betyder mycket för mig! :') Behöver allt stöd jag kan få!

http://www.moathemoses.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mochride - 3 januari 2012 12:56

Jag kände att jag vuxit ifrån den bloggen nu och att det är dags att gå vidare. Det blir en ny blogg med ett helt nytt bloggnamn. Jag kommer fortsätta skriva om samma som jag gjort i den här bloggen, men har skaffat mig en egen domän och bytt till wo...

Av mochride - 1 januari 2012 12:35

Vi hade en trevlig kväll igår, åt god mat, pratade och spelade lite spel. Jag vann i båda spelen, jag som typ aldrig vinner näsr jag spelar mot K. Vi var väldigt trötta mot slutet så en del som egentligen inte var roligt blev jätteroligt. Och så blev...

Av mochride - 31 december 2011 11:27

 

Av mochride - 30 december 2011 13:36

Jag tog med mig hunden när jag gick till syrran igår kväll för att se film. Han busade lite med hennes hund en stund innan han blev lite trött och la sig för att vila, i en den andra hundens bädd. Han somnade fort och låg i den där bädden hela kvälle...

Av mochride - 28 december 2011 22:00

Blev lite ledsen när vi gick för att handla idag. Det där snygga garnet som jag köpte och stickar filten med, det finns inte kvar.... Varför köpte jag inte flera nystan på en gång när jag visste att jag behövde flera stycken? Jag hoppas att de får in...

Om bloggen

 

 

Välkommen!

Jag som skriver den här bloggen är en nyutbildad bibliotekarie med författardrömmar. jag skriver om min väg till att bli författare och tipsar även om böcker jag läst.

 

Här kan du också följa min vardag med familjen, läsa om filmer jag sett och tankar om saker och ting. Jag hoppas att du gillar det du hittar här.

 

Texterna som finns i headern eller inläggen är mina och får inte kopieras.

Följ mig!

bloglovin Mochride - mitt hjärtas röst

Letar du något?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag gillar

RSS

Länkar

Skapa flashcards